tch-headerbanner-201612.jpg

Team:

Honselersdijk Dames Dubbel 1

 

Niveau:

1e klasse

Afdeling 1 

Spelers:

Karin Klunder-v Marrewijk©
Marielle Vijverberg-v Marrewijk
Metha Zwinkels-v Marrewijk
Mirjam van Koppen
Mirjam Kester
Nicole Gregoire

Teamfoto?

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Link KNLTB

   

 

Team:

Honselersdijk Dames Dubbel  2

 

Niveau:

4e klasse

Afdeling 11

Spelers:

Pascalle van Dijk©
Suzanne Wubben-Houtenbos
Sandra Enthoven
Cynthia van der Helm

Teamfoto?

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Link KNLTB

   

 

Team:

Honselersdijk Dames Dubbel 3

 

Niveau:

4e klasse

Afdeling 8 

Spelers:

Nancy Vijverberg©
Anja Zuidgeest-Samwel
Ilse van der Ende-van Steekelenburg
Barbara Nieuwenhuijzen-Alleblas
Marlous Lamers
Esther van der Sar

Teamfoto?

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Link KNLTB

   

 

Team:

Honselersdijk Dames Dubbel 4

 

Niveau:

4e klasse

Afdeling 6 

Spelers:

Claudia van Tol©
Vanessa Niemantsverdriet
Petra Gielissen
Wendy Mooiman-Bentvelzen
Saskia van Vliet
Linda van Nierop
Melissa van der Meer
Liesbeth Bakker-Wesseling

Teamfoto?

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Link KNLTB

   

 

Team:

Honselersdijk Dames Dubbel  5

 

Niveau:

4e klasse

Afdeling 5 

Spelers:

Hilde Kortekaas-Vollebregt©
Marianne van Ruijven
Suzanne Kester
Linda Vollebregt-v Ruijven

Teamfoto?

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Link KNLTB

   

 

Team:

Honselersdijk Dames Dubbel  6

 

Niveau:

4e klasse

Afdeling 3 

Spelers:

Jolanda Hollard©
Adrienne Noordermeer
Nicole Geubbels-Gijben
Patricia van Gulik-van der Waal
Armanda Wensveen-van der Ende
Tineke van Rooijen

Teamfoto?

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Link KNLTB