Op het moment van het schrijven van dit stukje zijn we bezig aan de finaledag. Wat begint met een draaiboek van meer dan 12 pagina’s heeft als resultaat een TOP-EVENEMENT opgeleverd met leuke en spannende potjes, maar bovenal heel veel gezelligheid !!
Met mij hebben velen genoten van het mooie weer, de wedstrijden en uiteraard de derde helft. Vanaf woensdag waren de avonden gevuld met extra vertier en een gevarieerd programma.Een karaoke- en een mosselavond, een Apres-ski avond, een Hollandse avond en een zaterdagavond-feestje met No Comment. Voor mij was de sponsoravond een hele bijzondere. Ik begrijp nog steeds niet dat je je ’s avonds piepjong voelt, en dat je de ochtend erna als een hoogbejaarde opstaat. Ik snap nu wel waar pepermuntjes voor zijn uitgevonden…………
Alles is mogelijk gemaakt door vele vrijwilligers en alle commissieleden. De redactiecommissie heeft zowel het programmaboekje verzorgd als de website en het facebook-account up-to-date gehouden. De Kantine-en evenementencommissie heeft alle avonden gezorgd voor vrijwillige barbezetting en het voorraadbeheer. Elke dag is de grote schoonmaak verzorgd door de parkbeheersters; en dat meestal met een glimlach, nog van de vorige avond…… De parkcommissie heeft de aankleding verzorgd en mensen geregeld voor de op- en afbouw. De jeugdcommissie heeft gezorgd, dat de omgeving op de hoogte was van de evt. overlast, vandaag de schmink, clown en verrassingsact geregeld. De PR- en sponsorcommissie heeft gezorgd voor vlaggen, borden, financiën voor de evenementen, en een sponsoravond, die onvergetelijk was. En last but not least de Technische commissie, die de organisatie van de wedstrijden en het dagelijks verwerken van de uitslagen met een prima club mensen heeft weten te regelen.
Met een draaiboek van ruim 12 pagina’s moeten we alweer gaan nadenken over volgend jaar. Eerst nu nog de laatste dag tot een goed eind brengen, wat vast en zeker gaat lukken.
Leden, ge-inviteerden, vrijwilligers, bestuurs-en commissieleden :
Jullie allemaal bedankt voor een geslaagde reünie en hopelijk tot volgend jaar !!!!!!!!!!!!
met vriendelijke groet,
Hans van der Knaap , voorzitter TCH